Fraser Island

  • André

    Binnenkort vliegen wij Down Under en willen ook naar Fraser Island.

    Weten jullie waar ik makkelijk een 4x4 kan huren voor een 3 daagse trip?

    En hebben jullie nog tips en leuke plekjes op het eiland voor ons?!

    Alvast bedankt,

    André

  • sophia

    Hervey Bay, daar zijn zat verhuurbedrijven. En vanuit Hervey Bay kun je met de boot naar Fraser.

  • zussie

    rainbow beach zijn er ook verhuurbedrijfen en kan je de ferry ook nemen naar fraser island

  • Kristel

    Bij aussie trax in Hervey Bay kun je goede auto's en goede service verwachten, ik heb er al twee keer bij gehuurd en beviel goed. Veel plezier!

  • Joris Meermans

    Hallo!

    Fraser Island zeker doen ja! Verhuurbedrijven daar zal het niet aan schelen nee maar zorg dat je op tijd boekt dan heb je ook de beste keuze. En euh, niet door het zoutwater rijden maar dat zullen ze je nog wel zeggen lol. Verder lekker cruisen over het strand, puur genieten.

    Groetjes!

  • Pauline

    Wij hebben al twee keer een four wheel drive gehuurd bij 4x4 safari in Hervey bay. (ze zitten ook in rainbow beach). Dit is ons heel goed bevallen. Ze verhuren daar ook campeerspullen. En als je wilt regelen ze ook de overtocht voor de boot en een campeer permit voor je, want een permit is verplicht als je daar wilt camperen.

    De permit die ze voor je kunnen regelen is een campeer permit voor op het strand. ( erg gaaf om daar te camperen.)

    Als je graag op een camping wilt camperen dan moet je de permit even zelf regelen, dit kan volgens mij via www.fraserisland.com.au

    Je krijgt een grote landkaart mee en van te voren leggen ze je uit, welke plekken leuk zijn om te bezoeken: Lake wabby, Lake mac.kenzie, Indian head, Eli Creek….

    Waar je wel rekening mee moet houden qua tijd is dat je verplicht (van de regering) een video moet bekijken van een uur, (deze video gaat over het veilig besturen van een four wheel drive op fraser island). En dat de plek waar de boot vertrekt in Hervey bay zeker wel een half uur rijden buiten hervey bay ligt.

    Dus zorg ervoor dat je er ruim van te voren bent!

    Veel plezier!!!

  • ursula

    Dit zie je als je vanuit een klein vliegtuigje overvliegt. Moet je echt doen wij vonden het meer dan het geld waard…..

    en….op de grond:

    groetjes Ursula