Stel je even voor!

  • Willem

    Hallo,

    Ik/wij stellen ons even voor: Willem en Tiny

    Wij zijn in 2006 voor het eerst naar Australie geweest en met een camper vanuit Cairns naar Sydney gereden met daar tussenin allerlei leuke plaatsen bezocht.

    Wil je meer info over de reis, kijk op onze website (wvanmoll.eu)

    In 2014 gaan we naar Australie om vanuit Darwin via de Gibb River Road naar Broom te rijden met een 4WD camper, dan via de kust naar Perth met uitstapjes naar het binnenland, dat ligt aan het tijdsverloop van de reis. We hebben ruim 5 weken voor deze trip.

    We zijn geinteresseerd in allerlei info over en vanuit Australie, als je iets hebt laat het ons weten.

    Onze zoon gaat proberen te emigreren naar Australie en hij zoekt werk als TIG Lasser in de omgeving van Brisbane of Cairns. Dus heb je info, graag mailen.

    Groet

    Willem/Tiny

  • Rick

    Willem, voor emigratie zou ik forum.xpdite.net bezoeken! En het engelse pomsinoz.com is nog veel groter, maar is internationaal georienteerd.

    p.s. mijn korte voorstelrondje:

    Samen met mijn vriendin hier 2 maanden geleden heen gemigreerd. Het loopt eigenlijk allemaal vrij soepel. Werk gevonden na 2 dagen. Na 2 weken onderdak gevonden en 2 dagen later kwam de container aan.

    Wij wonen in het noorden van Perth.

    See ya

  • Ineke

    Hallo allemaal,

    Even voorstel:

    Mijn naam is Ineke. Samen met mijn man Johan heb ik al heel wat afgereisd, maar Australie is nieuw voor ons.

    Nieuwsgierig naar wat wij zoal hebben gedaan?

    Dat is te lezen op onze website: reisverslagen Johan en Ineke

    Na een aantal jaren Zuidelijk Afrika willen we volgend jaar graag naar Australië.

    Vandaar dat ik nu al veel lees op dit forum.

    De tocht voor juli - augustus 2014 zal gaan van Darwin via Litchfield, Kakadu, Katherine, Bungle Bungles en de Gibb river road naar Broome.

    In een periode van ongeveer 4 weken met een 4wd camper.

    Onderweg willen we veel gaan wandelen.

    Met vriendelijke groeten,

    Ineke

  • Diana Bloemen

    Wie ben ik: Diana Bloemen

    Waar ben je geweest: Op het westen na hebben we alles zo'n beetje gehad. De westkust is eind dit jaar aan de beurt.

    Wanneer: 2005, 2007, 2008 en november/december 2013

    Met wie: met mijn hubbie

    Leukste gezien: alles wat maar Outback is

    Minder leuk: Surfers Paradise

    Meest bruikbare tip: praat, luister en leer van de locals.

  • Elly

    Hallo ,

    Wij hebben Amerika en Canada doorkruist en Australie staat nu op ons lijstje !!!

    Ik ben informatie aan het ‘halen ’ op het forum !!

    We hebben melbourne naar Cairns in gedachten .

    Wie informatie heeft over de beste reistijd laat het me weten , Fly \ drive ( camper ) tips ook !!

    Kom maar op met info .

  • enricosim

    Hoi Silv,

    Wij willen volgend jaar met een camper bijna dezelfde reis gaan doen met zoon van 3.

    Heb je nog leuke tips voor ons mbt de kleine? Mag een kind van 3 overal mee naar toe bv.?

    Alvast bedankt.

  • Hennie en Gerard Meijerink

    Dag Monique.

    Op zoek naar overnachting in Diamond Creek, kom ikjouw bericht tegen uit 2008. Behoorlijk lang geleden, maar ik waag het er op.

    Wij zijn nl. op zoek naar overnachtingsplaats in e week van 3 t/m 10 maart 2014 in of nabij Diamond Creek.

    Is er nog de mogelijkheod bij jullie en zo ja, kan je me meer informatie geven omtrent plaats, prijs etc?

    Hartelijke groet. Hennie en Gerard

  • heb ik ook geef ik niey

    li love australie ik vind het een heel mooi land ……… jullie?:)