tom tom australie navigatie

  • Dennis

    Is de tomtom al verkocht?

  • ed

    hi , ik gaat in july naar australia , ben op zoek naar een tomtom .

    hebb je hem nog .

    een wat moet nog kosten ?

    doe karin

  • ed

    hallo paul

    wij gaan in july naar australie

    we zoeken een tom tom ,heb jij hem nog.

    zo ja, wat moet hij kosten.

    want wij hebben er belangstelling voor.

    groeten ed

  • Marijn

    Hallo Allemaal,

    Ik heb ook interesse in deze TomTom. Wij gaan ook in juli naar Australie.

    Misschien dat we met meerdere de kaarten van Tomtom aan kunnen schaffen om de kosten te delen?

    Groeten,

    Marijn

  • paul

    sorry voor de late reactie maar heb al een tijdje niet meer op het prikbord gekeken,

    als er nog iemand interesse heeft mijn telnr. is : 06-12507818

  • g. van rij

    Wij hebben wel interesse in uw tomtom

  • corrie de koning

    Wij gaan 27 nov.\naar australie kan ik met een simpele tomtom een kaart van australie downloaden?

  • Frank Rekers

    Hallo,

    We gaan in september naar Australie en ik beschik zelf over de TomTom Start waarop een kaart van Australie gedownload kan worden. Echter kosten deze op de site van TomTom € 65 wat ik wel prijzig vind. Heeft iemand nog een ander idee/oplossing?

    Groet,

    Frank

  • B. v. Eijk

    Hallo Frank,

    Heb je een fijne vakantie in Australië gehad?

    Ik heb geen antwoord op je vraag, wel een paar andere vragen…

    Wij gaan binnenkort naar het zuiden van Australië en huren ook een auto. Een navigatiesysteem daar huren kost ons $114,40. Wij hebben zelf ook een tom tom en thuis een kaart downloaden lijkt dus toch wel interessant.

    Wat heb jij uiteindelijk gedaan? En, heb je misschien suggesties voor ons?

    Heb je vorig jaar gereden op The Great Ocean Road? Zoja, wat adviseer je ons dan, de toeristische wegen of de snelweg?

    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Berry van Eijk

  • Peter W

    >Wij hebben zelf ook een tom tom en thuis een kaart downloaden lijkt dus toch wel interessant.

    Wij kochten in augustus 2012 voor €44,95 de OZ TomTom kaart en deden al onze bestemmingen (zeg 200) er in als POI. In vergelijking met andere recente landen (Alaska, Thailand) is de nauwkeurigheid wel goed. Meestal heb je geen navigatie nodig in de outback: zoveel wegen zijn er niet maar het is prettig om de voortgang (positie) te weten. En uiteraard in steden de weg naar het motel te vinden. De OZ kaart functioneert goed voor Links rijden (de Thailand kaart snapt niet dat je daar ook Links rijdt wat hilarische situaties oplevert).

    >de toeristische wegen of de snelweg?

    Nooit de snelweg: dan kun je net zo goed in Holland blijven want je ziet weinig van OZ.

    >The Great Ocean Road?

    Altijd doen. Wij vonden het verhaal (werkgelegenheid voor veteranen uit WW1) erg goed. Genieten van het uitzicht en de info borden.