werk op boerderij

Elsbeth
01 Jul, 2009 06:05

Wie wil erg graag op een boerderij werken in NSW Australie?

Wij zijn op zoek naar een meisje die ons wil helpen met paarden, kinderen, huis, tuin en overige boerderij werkzaamheden.

Je moet veel ervaring met paarden hebben en kinderen erg leuk vinden. Rijbewijs zou handig zijn.

We hebben iemand nodig voor de maanden juli, augustus, september en eventueel langer.

Taken zijn o.a: dagelijks 5 polp paarden trainen, groomen op polo wedstrijden, helpen met kinderen, gras maaien, helpen in huis, koeien checken etc.

Mocht je geinteresseerd zijn neem dan contact op met Elsbeth via email; werilto@northnet.com.au

Vriendelijke groet,

Elsbeth

Bewerkt 30 Jan, 2011 12:57
alie
02 Jul, 2009 14:40

Misschien is het handig dit bericht ook op de div. backpacker sites te posten.

Rozemarijn van Loenen
23 Nov, 2009 11:05

Hallo,

Ik ben rozemarijn van loenen en ik reis samen met Saida jacobs ( een vriendin van mij door australie)

wij zijn opzoek naar werk. En werken op een boerderij lijkt ons gewoon heel handig.

zou dat kunnen?

groetjes, roos

Ana
30 Jan, 2011 12:57

Hello,

I saw your ad on the vacancy to work on the farm. I love animals, love children, I lived many years in the farm and would like to know if you still need help. I'm home with dutch, no children and live in Holland. If you have interest, you can write me.

Graciously

Hallo,

Ik zag uw advertentie op de vacature aan het werk op de boerderij. Ik hou van dieren, liefde kinderen, ik vele jaren woonde in de boerderij en zou graag willen weten als je nog steeds hulp nodig. Ik ben thuis met Nederlandse, geen kinderen en wonen in Nederland. Mocht u interesse hebben, dan kunt u mij schrijven.

Genadig

Ana