muziek meenemen

  • tineke

    hoi allemaal

    Wij willen begin volgend jaar naar Australië

    Maar nu is mijn vraag het volgende:

    We gaan een camper huren voor 6 weken en voor onderweg willen we muziek mee nemen.

    De vorige keer hadden we allemaal cdtjes mee maar dat was een best gewicht, dus dat willen we anders.

    Wat is het handigste : Ipad mee {die gaat zo wie zo mee} en dan via Spotify

    Of een paar usb sticks vol gooien

    Maar zit er in een camper een aan sluiting voor een usb stick?

    We gaan waarschijnlijk een camper van Maui huren.

    Graag ideeën

  • Margreet

    Hi Tineke,

    Momenteel rijden wij in een Maui camper en die heeft bij de autoradio geen USB aansluiting. Camper is 3 jaar oud.

    Bij het afhalen werd wel verteld dat we de USB stick via de DVD speler zouden kunnen beluisteren, maar dat hebben wij nog niet bestudeerd en uitgeprobeerd

    Als we in Adelaide toch naar het depot moeten dan zullen we het opnieuw vragen, misschien hebben ze daar wat meer tijd voor zulk soort vragen.

    Indien mogelijk zal ik het je laten weten maar Free Wifi is zeldzaam hier.

    Vraag het anders nog een keer vanaf begin mei, dan kijk ik weer dagelijks op deze site.

    Groeten van Margreet vanuit Port Campbell.

  • -+Henk+-

    Een beetje laat misschien… maar wij hebben in de auto ook geen USB aansluiting. We spleen de iPad of iPhone met een klein zendertje dat dan wordt ontvangen op de autoradio op een vrij kanaal. Soms moet je onderweg even van kanaal veranderen omdat je dan storing er overheen krijgt maar het werkt prima. Die zendertjes - gevoed uit de aansteker socket - zijn op eBay nog geen $ 30 - ook in de Apple store maar dan wel een stuk duurder.