wahalla huisje

  • moontje

    hoi

    is er iemand die in het dorpje /stadje wahalla woont,,ik heb daar zelf in de jaren70 gewoond,en ben nu op zoek naar iemand die een foto van mijn ouderlijk huis zou willen maken en deze door zou willen sturen

    het adres is 27 hume street in wahalla

    ik hoop dat dit lukt

    groetjes simone

  • -+Henk+-

    Hi Simone,

    Ik heb geprobeerd Wahalla te vinden op Google Earth, maar die brengt me naar Walhalla in VIC. HOok het telefoonboek heft geen suburb Wahalla. Heb je een postcode (en in welke staat). ?

  • Vincent (australie)

    Is dat niet een dorp of suburb in Sydney langs de spoorlijn Sydney - national park/cronulla?

  • Vincent (australie)

    ik bedoel dus Allawah en als je dat andersom lees staat er hawalla en dat lijkt met een beetje fantasie wel op Walhalla. Ook daar trouwens geen humestreet

    Maar volgens mij is Hume street de Australische variant van Kerkstraat. Dus ook dat is een beetje zoekende in de outback.

  • Jaap

    Simone

    heb je wel het goede dorp?

    Wahalla ligt ongeveer circa 160 km van Sydney oorspronkelijk had het meer inwoners, vanwege de goud mijnen

    nu zijn er nog maar onv 20 vaste inwoners

    het is nu populair onder toeristen

    succes

    groet

    Jaap

    PS

    heb je geen naam van een inwoner?

  • Jaap

    Simone

    exuus ik schreef zoveel km van Sydney, maar ik bedoel Melbourne Gipsland

    zie verder mij vorige antwoord

    groet

    Jaap

  • moontje

    he allemaal

    dank jullie voor juliehulp.

    ik was in de jaren 70 net 7 jaar,en ben zo blij dat ik het adres nog weet,ik weet dat mijn moeder in melbourne van mijn broertje is bevallen ,dus het zou daar in de buurt moeten liggen,

    en aantal jaar geleden is mijn zoon er zelfs nog geweest en heeft toen ook fotos van het huis gemaakt,helaas met en tel die hij nu niet meer heeft,

    ik zal is gaan googleen of de landkaart gaan zoeken en dan kom ik er op terug,

    echt top dat jullie mee denken

    dank voor dat alvast

  • moontje

    jongens ik heb het gevonden,logische terug denken en de tijd nemen ik heb wel in wahalla gewoond.het eerste jaar dat wij in 1966 aan kwamen daarna zijn we verhuist, en uit eindelijk in salisbury terecht gekomen daar stond en staat mijn huis,

    eerlijk is eerlijk het zag er toen iets anders uit,

    dank allemaal voor jullie hulp en meedenken,en knuffel voor jullie

    simone

  • Kirst

    Ik was er op vakantie met karst, wat een mooie historischje plek!!! En terwijl ik daar rondliep was er een man in de rotsen ‘'highland cathedral’ aan het spelen op zijn pipes ( mij vader speelt dit graag). Traantjes in mijn tendere oogjes ;) haha prachtige huisje en het post kantoor is nu een museum, wat een een voor jou dat je daar gewoont hebt.

  • Kirst

    Excuses voor mijn trieste taalfouten! Predictive text!!! Grrrr