hotel voor laatste nacht in Sydney

  • Rianne

    Wij gaan oktober-november dit jaar met onze kinderen (3 en 4 jaar) naar Australië. Op 26 november leveren wij in de loop van de dag onze camper in Sydney in en we vliegen de 27e vanaf Sydney (Kingsford Smith airport) om 06.00 uur weer naar huis. We zijn nu aan het kijken naar de beste optie voor deze laatste nacht. Ik neem aan dat we uiterlijk 03.00 uur op het vliegveld moeten zijn om in te checken, dus we moeten een hotel hebben met shuttleservice die de hele nacht doorgaat. We hebben al gezien dat niet ieder hotel dichtbij het vliegveld duidelijk aangeeft of er een shuttleservice is en als die er al wel is is niet direct te zien welke tijden deze beschikbaar is. Naast het doorzoeken op internet dacht ik ook hier een poging te wagen, met zoveel ervaren Australiëgangers hier is wellicht wel iemand die ons een tip kan geven?

  • -+Henk+-

    Dat is erg vroeg, 6 uur 's morgens al vertrekken. De meest comfortable optie is het Rydges Hotel Sydney Airport. Dat is op de airport zelf en recht tegenover de internationale terminal. Je loopt er gewoon heen in een paar minuten. De laataste jaren verblijven we daar ook steeds voor we ergens heen vliegen. Het is niet echt duurder dan andere hotels in de omgeving van de airport en je spaart een taxi of shuttle uit.

    Andere - voordeliger - optie is het IBIS hotel. Ze hebben volgens mij geen shuttle maar taxies rijden dag en nacht en ht is ca., 10 minuten van de Int. terminal.

  • Rianne

    Henk,

    Bedankt voor je reactie met goede opties, gaat ons vast lukken een keuze te maken.