Oudjaar Sydney

  • Sylvia

    Hallo,

    Met oudjaar zullen wij in Sydney zijn. We hebben al een hotel in de stad voor 31 dec.

    Zitten we alleen met onze camper, de campings rond Sydney zijn al vol.

    Iemand een suggestie waar te parkeren of een camping wat met OV goed aan te reizen is?

    1 januari vertrekken we dan weer uit het hotel richting de camper, dus moet wel een

    beetje vertrouwd zijn om te parkeren.

    We komen trouwens vanaf het noorden richting Sydney.

    Sylvia

  • Fred

    Sylvia,

    ik heb geen antwoord op je vraag, dus mijn vraag is off-topic. Ook wi jzitten rond oud-jaar in Sydney en komen daar 29 januari aan. We denken er aan 1 of 2 jan weer te vertrekken uit Sydney.

    Wat zijn de reguliere prijzen in Sydney rond die tijd ?op internet lopen de prijzen enorm uiteen) - In welk hotel zitten jullie bijvoorbeeld?

    Dank voor je reactie. mvrgr Fred

  • Frank

    Fred, in Oz loopt men voor met de tijd t.o.v. NL en toch ga jij terug in de tijd…..? (:D

    Maar zonder gekheid: voordelige hotelprijzen hoef je niet te verwachten rondom de NYE periode.

    Omdat je de verblijfsdata al weet zou ik zo snel mogelijk de overnachtingen vastleggen want anders kan je het schudden (je bent namelijk al vrij laat)!

    Kijk maar naar wat Sylvia aangeeft, de campings zitten al vol en dat is nog wel de meest betaalbare overnachtingsmogelijkheid.

  • Jaap

    Sylvia

    probeer eens Springfield Lodge in Sydney, misschien hebben ze nog wat vrij

    leuke buurt

    groet

    Jaap

  • Sylvia

    Hoi,

    Misschien een optie voor jou Fred, wat Jaap aangeeft. (springfield lodge)

    Wij hebben al een hotel geboekt in het centrum voor 200 AUSD voor één nacht en zelfs dat was zoeken.

    Maar zit ik nog steeds met mijn camper, waar deze te parkeren?

    Sylvia

  • Jaap

    Fred

    Springfield Lodge in Sydney 80 a 90 euro in die tijd

    groet

    Jaap

  • Sylvia

    Helaas, dat is al vol tijdens oud en nieuw. Gisteren even gekeken.