Hoi Ik ben shaun Hoest allemaal..?

in oktober misschien eerder vertrek ik naar Australië (nog geen ticket) om daar te gaan werken en leren maar vooral om Plezier te maken de natuur in te gaan en mijn ziel de ruimte die ik al een tijd zoek te geven Op NAAR Een nieuwe start en een groot avontuur!!

van nature ben ik nog al een diepe denker sociaal en eerlijk maar kan ook zeker prettig gestoord zijn en warm hartig

ook ben ik erg artistiek en hou ik van mensen met een open denkwijze en mensen die van nieuwe ervaringen houden leuk weten te socializen..

vaak zit ik met mijn gedachte gang ergens anders dan de massa om me heen waardoor ik anders kijk naar het leven en hoe je in elkaar zit..

ik oordeel niet.. en mijn motto is everything happens for a reason aangezien ik wel overal een stukje wijsheid uit haal om zo mezelf wijzer en meer begripvoller te maken naar andere toe en mij zelf

ik hou van de natuur de zee hiken sporten waar onder kiteboarden wakeboarden ik wil gaan duiken en doe ook aan snowboarden voor al deze sporten wil ik allong the way wat gaan ondervinden en certificaten gaan behalen

iedereen heeft een droom de mijne is leven op een manier zodat mijn ziel verrijkt en verlicht word door kennis van het leven en de momenten die het je geeft we zijn tenslotte niet in een lichaam gekropen om op 1 plaats te blijven en vast te houden aan alles wat je al hebt… maar om te leren van momenten die je door middel van je hart te volgen makkelijk waar kan maken ;)

zoals ik dus al vertelden begint mijn reis in Australië voor 2 jaar maar daar houd het zeker niet mee op de wereld is groot en mijn zoektocht nog groter

het plan is om heel Australie te gaan bezoeken en the woofen in Tasmanië ik ben niet vies van slapen op het strand en gekke momenten mee te maken heerlijk vrij en blij haha XD

door een info avond bij een bedrijf (Australiebackpackers) die mij helpt voor te berijden ben ik al iemand tegen het lijf gelopen die het zelfde denkt en het ziet zitten om leuk samen er op uit te gaan (erg aardige gozer) maar we zeggen allebei hoe meer hoe beter !!!

wat we gaan doen is eerst woofen zodat we de 88 dagen in onze zak hebben zitten om dan te gaan trekken en ergens anders te gaan werken en ik maak wel een leuk plan maar een plan kan in mijn hoofd altijd veranderen beperk mezelf niet door vast te houden aan 1 gedachte

dus lijkt het je leuk om met mij en eventueel ons 2 jou avontuur te delen en er op uit te trekken nieuwe vrienden te maken te sporten en lessen te leren de weg kwijt te raken te feesten hiken/survivallen te verbranden en te sjansen of je nou in oktober gaat of later/eerder stuur dan even een berichtje naar deze man.!

 ben 26 kom uit nederland

Post is bewerkt op sep 22, 2015, 9:38 p.m. door Vincent [Beheerder]