Cape Tribulation en Great Barrier Reef - dagtochten

• ingrid

Ook in de hostels kan je heel veer tours boeken en dat in verschillende prijsklasses!!!

Voor Barriere Reef had wij de maiden voyage van Ocean Freedom, denk dat we met max 30 mensen waren! Je had de keuze om te gaan duiken of snorkelen en het eten was supper lekker!!!

Voor Cape tribulation had ik een 4X4 trip geboekt en ik weet zelf niet meer bij wie!!! Selectief geheugen denk ik want hij viel dik tegen!!!

Ik heb ook een SUPER TRIP gedaan die Uncle Brians noemde!!! Zwemmen in de creek, watervalglijden, de shampoo reclame naspelen in de Millaa Millaa falls, zoeken naar het vogelbekdier, …. schitterende tour gewoon!!!

De “beste” die ik vanuit Cairns gedaan heb!!!

• Els

Allen heel hartelijk dank voor jullie reacties!

We zijn er ondertussen uit en we gaan wachten tot we Cairns zijn om een tour te boeken voor het Great Barrier Reef, om de diverse aanbieders af te wegen en ter plaatse te beslissen wat ons het beste bevalt. Cape Tribulation zullen we, zoals hier aangegeven, met onze eigen huurwagen doen (de reden waarom we dit eerst via een tour wilden doen, was omdat we ergens gelezen hadden dat Cape Tribulation niet met een gewone auto doenbaar was – een beetje rondlezen op dit forum leert het tegenovergestelde!)

Groeten, Els

• Lieve

Goed idee om daar te boeken, bespaart ons een hoop onrustige nachten.

dada

lie : )

• bartjeb

Hallo Els, op Cape Tribulation kun je op een eco-camping overnachten in 2persoons

hutjes. Het is een geweldige camping, wij hebben er een paar dagen gestaan. Je loopt zo naar het strand dat meestal geheel verlaten is, vanaf de camping kun je over het strand of door het regenwoud naar Cape Tribulation lopen, een geweldige ervaring. Wij waren er al eens geweest met een tour, maar dit ging ons veel te vlug, dus zijn wij er later op eigen gelegenheid geweest. Er is een goed voorziene buitenkeuken, die je kunt gebruiken (met natuurlijk een barbecue!!) Een geweldige plaats om te overnachten. Veel plezier daar, wij hebben er genoten. Het internetadres is:

www.capetribcamping.com.au

Veel plezier in Australië, Bartjeb.