Jobs

  • Monique

    Hey hallo,

    Is er makkelijk boederij werk te vinden in australie? Of kan ik nu beter via uitzendbureau's kijken! En ik ga er met 3200 euro heen, als ik normaal leef, en gewoon werk, en reis, zou ik het daar mee redden voor een jaar? Groetjes

  • Matthijs

    Wat bedoel je met ‘gewoon werk’? Ik had hetzelfde bedrag voor 4 maanden en dat was er toch wel doorheen eerlijk gezegd ;). En ik heb geen extreme uitgaven gedaan. Tenzij je veel gaat werken red je het, anders zul je meer nodig hebben…

  • Monique

    Hey hallo.

    Met gewoon werken bedoel ik, 3 maanden werken, paar weken reizen, 3 maanden werken, paar weken reizen.en dat een jaar!!

  • Matthijs

    Ja dán is het wel te doen denk ik ;)

  • chris

    Hi Monique

    3200 Euro is ongeveer 100 dollars per week dus niet genoeg voor een jaar trekken

    er is genoeg werk voor backpakkers te vinden overal in Australia als je met de seizoenen mee trekt boerderij werk wat versta je daar onder op een farm werken?

    ga voor fruit pikken e.d is redelijk betaald en ben je meestal welkom.

    heb zelf menig backpakker ontmoet die dit op deze manier een jaar lang hebben gedaan en zich uitstekend hebben geamuseerd

    veel succes

  • debbie

    Je kunt je natuurlijk ook aanmelden bij Woof,

    Hier kun je op vele plekken bij mensen voor kost en inwoning een paar uur per dag werken. Je doet een mooie ervaring op en je maakt geen geld op.

    Hierbij verdien je het dan ook niet maar je hebt er wel een mooie ervaring voor terug.

    Heel veel plezier

  • nord

    Het is aan te raden om ongeveer 5 á 6 duizend euro als basis mee te nemen. Je wilt toch ook wat van het land zien!? Daarnaast moet je je ook nog in je basis behoefte (eten, drinken en onderdak) kunnen voorzien. Dan kost dat geld. Zeker in het begin heb je het idee dat je genoeg geld hebt totdat je moet gaan werken. Werken is leuk in Australie voor een paar weken en dan weer reizen. Niet maanden werken en dan weer reizen. Zeker het werken in de seizoenspluk is heavy door de lange dagen maar loont wel het beste aangezien je dan minder belasting betaald dan werken in bijvoorbeeld de grote steden inpakwerkzaamheden. Daarnaast werk je dan ook vaak 6 of 7 dagen per week. Ik heb van de 11 maanden 2 1/2 maand gewerkt waarvan een maand de laatste 6 weken om nog een leuke trip van 250 dollar te kunnen maken.

    Het land is te mooi om de helft van de tijd dat je daar bent te moeten werken.