Goedkope Vliegticket pagina

• Paully

In Juni as ga ik voor 2 maanden naar Australie.

Omdat ik een krap budget heb ben ik flink aan het zoeken geweest naar de goedkoopste tickets.

Ik kan iedereen http://australie.startpagina.nl aanraden..hier vind je alle aanbiedingen van diverse maatschappijen.

Heb hierdoor zo'n 500 euro bespaard.

Groeten, Paul

Ik ben benieuwd wat je werkgever er van vindt dat je onder werktijd zit te spammen, je werkgever weet er ondertussen van

• Petra

goh Paul, kun je bij de KLM tegenwoordig geen personeelskorting meer krijgen, of een standby vlucht?? ;-)

• Hilde

Hmmm,

daar je zelf als contactpersoon voor deze website staat geregistreerd lijkt me dit niet zo'n objectief oordeel??!!

• Ries

Werkzaam bij de KLM en ondertussen andere luchtvaartmaatschappijen promoten! Oei, als dat maar goed afloopt…. :-(

• Paully3108

? Sinds wanneer mag je in je pauze niet op internet? Ben ik de enige die in zijn pauze weleens dit forum bezoekt?

Was gewoon een handige tip waar mijn werkgever en haar partners als je goed kijkt ook vermeld worden. Ludiek om dit spam te noemen. Vervelend om iemand die goede bedoelingen heeft zo negatief te behandelen.