plaatjes ketting?

• Matthijs

Ik zie dat ik onder de naam Myrthe heb gepost. Dat is mijn vriendin, die zat hier laatst op het prikbord, haha. Maar goed, ze zijn dus van mij: Matthijs.

• Matthijs

Geen idee waarom de laatste twee het niet doen, dus nog een keer…haha.

Deze kennen we wel, maar dan eens op een andere manier. De zon is net onder…

Dat is nog eens kamperen…ergens in South Australia.

• Jacqueline

Als ik zo al deze foto's zie kan ik bijna niet meer wachten tot we naar Australie gaan. Het is nog even aftellen tot 12 september.

• Kristel

Ons privé waterhole in pioneer valley… heerlijk gezwommen daar!

• Diana

Tis leuk en aardig hoor, zo'n plaatjesketting met een reisje naar Australië als hoofdprijs in het vooruitzicht, (een beetje webmaster regelt dat gewoon effe voor zijn trouwe bezoekers ;) ) maar hoe ziet het met de kansarmen onder ons(lees: ik…), die nog ouderwets met een analoge spiegelreflexcamera de meest prachtige foto's in hun album hebben zitten en geen scanner hebben om ze op de site te zetten, huh? :+

• ingrid

He dat van dat reisje was maar een voorstel van mij!!!!

Dat was maar een grapje!!!

Trouwens de mijne zijn ook nog met een gewoon fototoestel getrokken maar heb ze digitaal laten ontwikkelen bij de fotograaf!!

• Diana

Ik begrijp dat het van jou als grapje was bedoeld, maar van mij niet……hé Vincent????? ;)

• Fay

Wat een mooie plaatjes, krijg er de kriebels van, want ik wil zo graag naar Australie…

Nog heel lang sparen, want we willen dan met het hele gezin.

Maar bedankt voor het plezier van het bekijken van de foto's !