In ben van plan om in juni met Connection Adventures een rondreis te maken langs de Oostkust van Australie. Heeft iemand hier goede ervaringen mee en wat is de gemiddelde leeftijd? Ik ben zelf 34 jaar. Alvast bedankt!
Hoi Pascalle,
Van Connection Adventures heb ik niet gehoord maar ken wel Waywardtours. Meestal bestaan de groepen uit diverse leeftijden en generaties. Het is dus maar net wat je tegenkomt.
Zelf ben in vorig jaar met Djoser een maand door Australie gereisd en zij maakte gebruik van Waywardtours. Onderweg zijn we nog diverse andere groepen tegengekomen en elke groep had weer een andere leeftijdssamenstelling. Het lijkt mij dat je gewoon moet gaan en het op je af moet laten komen.
Toen wij vorig bij Alice Springs aankwamen stonden daar verschillende touroperaters met aanbiedingen voor diverse excursies en rondritten. Je kon daar meteen aansluiten en pas ter plaatse wist je dan de samenstelling van de groep.
Ik zou zeggen gewoon doen en vaak vind je altijd wel aansluiting bij een aantal mensen binnen de groep, het is ook vaak een internationaal gezelschap en dat is ook leuk. Ik denk dan leeftijd dan weinig uitmaakt.
Veel plezier
Mick
Hallo pascalle ,
Ik heb deze tour gedaan in mei 2005 (dit was een van de zeven tours die ik tijdens mijn drie maanden te korte vakantie in australie heb gedaan) de tour is zeer goed bevallen in was toen 35 jaar maar dat was geen probleem de oostkust is lol en fun drinken en dansen op de tafels in de kroegen anders moet je even kijken op onderstaande link kijken dit is een site van een jongen die bij ons op de tour zat.http://maddeye.smugmug.com/gallery/662091#29014161
Jan
Ik heb vorige jaar met hen de rock'n top gedaan!!!!(Darwin-Alice)
Het grootste deel van de mensen in mijn groep deden ook het vervolgstuk aan de Oostkust!! (de Oostkust is de helft dan een grote reis bij Connections Adventures)
Ik was zeer tevreden over hen!!! Goede reisbegeleiding, aangename hostels, lekker eten, ….. en fijne groep.
Ik was vorig jaar bijna 34 en was de oudste van de groep maar de mensen in mijn groep waren duidelijk ouder van mentaliteit!!!
Ik heb zelf de Oostkust gedaan met Adventure Tours en moet zeggen dat ik daar het gevoel had dat ik met een “groep kinderen” op stap was. Hun orginisatie kon ook niet tippen aan die van Connections Adventures!!
Hoi Pascalle,
Ik heb een aantal tours gedaan met Connections Adventures. Prima organisatie. Uitstekende tourguides/host. Heel goed georganiseerd. Aan de oostkust zijn de deelnemers wat jonger en zijn de groepen wat groter dan de tours aan de west- kust/Tasmanie. De oostkust heb ik in 2000 gedaan, de westkust en Tasmanie in 2005.
De tour aan de westkust is veel avontuurlijker (kamperen, prachtige wandeltochten). De aandacht ligt daar meer op natuur, veel wandelen, gezellig ’s avonds bij een kampvuur en wat minder op uitgaan/feestvieren.
Karen
In oktober 2006 ben ik met connections langs de oostkust gegaan. Helemaal top!! Prima organisatie! Goeie touringcar, prima slaaplocaties, goed eten, tijd voor jezelf etcetc. Leeftijd maakt bij deze reizen niet uit(denk dat de gemiddelde leeftijd bij mijn groep 26 was), flexibele en leuke instelling is belangrijker.
Alvast heel veel plezier!
Ik ben daarvoor en daarna een paar dagen in cairns en sydney geweest. Daarna heb ik nog wat tours gedaan(van cairns naar darwin, kakadu, alice springs en westkust) Totaal 7weken in australie geweest.
Ik heb dit alles geboekt bij walkabout in den haag, prima bevallen. Wil je meer weten dan kan je me mailen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?