Emigreren, maar maken we wel een kans???

• Dorien

Hallo,

Mijn vriend en mijn grootste droom is te emigreren naar Down Under, ik ben 24 en Nederlands en mijn vriend is 30 en van Letland. We wonen op dit moment in België.

Ik heb al ontzettend veel info gelezen over verschillende soorten visa. Het ziet er allemaal moeilijk en ingewikkeld uit. Helemaal als je, zoals ons, niet op de “skill-lijst” staat. Dus vraag ik me af, maak je überhaupt een kans om een permanent visum te krijgen??? Mijn vriend heeft al veel ervaring in de logistiek/transport sector, en ik ben HBO afgestudeerd in toerisme en management en heb als reservation agent voor de KLM gewerkt en hier in Beglië zit ik in de Real Estate.

Hebben jullie enig advies en tips hoe we het het beste aan kunnen pakken???

Alvast enorm bedankt!!!!!

Groetjes

Dorien

• chris

om je vraag te beantwoorden heb je een expert advies nodig en het beste kan je daaarom naar de Australia ambassade gaan in Brussel elke aanvraag word persoonlijk bekeken en wat voor de een wel kan behoeft niet voor een ander niet te gelden soms kan een sponsor in Australia belangrijk zijn

Veel succes

• Diana

Gebruik de zoekfunctie; er is op deze site al een hoop gezegd en geschreven over dit onderwerp. Je wordt dan ook verwezen naar sites die nuttig kunnen zijn voor jullie.

Veel succes en geluk met jullie poging! Ons is het helaas niet gelukt… :(