Kan iemand me zeggen of je via een visa die is bekomen via je werkgever of er een mogelijkheid bestaat dat je echtgenoot ook zou kunnen gaan solliciteren naar werk.
Moet er dan een aparte visa worden aangevraagd.
Alvast bedankt
Wij zijn net in december geemigreerd, en ik ben als ‘spouse’ meegegaan met het 457 visa van mijn vriend.
Krijg je een 457 visa, dan kan je vrouw op jouw visa mee. Dwz dit moet je wel regelen voordat je vertrekt! Wanneer jouw visa wordt aanvraagd, vraag je gelijk die voor je vrouw aan. Ik zou het via je werkgever laten lopen. Zij hebben dan wel alle gegevens van je vrouw nodig en later als je jouw gedeelte van de papierwinkel moet complementeren dien je nogeens alle gegevens van je vrouw te vermelden.
Wanneer alles geaccordeerd is krijg je (meestal per e-mail) bericht van de immigratie dienst. Die e-mail print je uit en als jullie dan in Australie zijn moet je beide naar de immigratie dienst en daar je visa voor in je paspoort halen. Met dat visa kan zij dan ook aantonen naar potentiele werkgevers dat ze mag werken in Australie.
Succes met de voorbereidingen!!
Marenke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?