winterjas?

• wendy

Hallo allemaal,

Hier een kledingvraag…..

wij gaan 6 juli down under en reizen dan als volgt:

eerst een paar dagen hotel in sydney, vervolgens per camper naar Darwin (en binnenland meepakken).

wij gaan terug op 17 augustus.

is het handig om een winterjas mee te nemen?? of is dit onnodig??

• ien

nee joh

wij hadden gewoon onze dikke truien bij ons,, en die hadden alleen s,avonds nodig

• diana

En dan nog alleen in het zuiden, want in Darwin e.o. heb je die écht niet nodig.

• gerrit

lekker warm truitje voor 'savonds is wel genoeg.

G

• Jan

Het kan dan richting het vriespunt gaan. Maar een winterjas is niet nodig. Maar iets winddicht kan handig zijn.

• -+Henk+-

Ik heb - toen we naar Oz verhuisden - ook een winterjas meegenomen. Die hangt al bijna acht jaar in de kast en is er nooit uitgeweest….. (wij wonen 150 km boven Sydney).

• WillV

Afgelopen juli 2006 was ik eventjes in juli bij mijn dochter in Melbourne. Moest 'smorgens vroeg tot 2x keer de ruiten krabben. Ben toch maar even een - goedkoop- warm jack wezen kopen!!

• Melanie

Ik zou in ieder geval een fleecetrui meenemen en kleding die je over elkaar kunt dragen zodat je wat laagjes kan dragen dan is een winterjas echt niet nodig.

Wij waren in juli in Sydney (van onze reis het koudste deel) en toen was het zelfs een dag 21 graden. Maar volgens mij hadden we ook gewoon een beejte mazzel.

• ien

begrijp niet waarom er 7 mails binnen komen die allemaal het zelfde bedoelen,, ben ik nu zo suf of???

• wendy

ik ben blij met alle antwoorden en tips