AUB LEZEN< IEMAND??????

• kirkles

Ik ben op zoek naar een verdwenen vriend JM; hij zat in Perth en sinds ik in de NT woon hebben wij enkele keren contact gehad. De laatste keer vertelde hij hoe immigratie nogal moeilijk deed en dat is ongeveer 2.5 maand geleden. sindsdien neemt hij de telefoon niet meer op en reageer niet op sms-jes. Ik wil alleen weten of het goed gaat met hem, de laatste keer was hij nogal van streek.

als de info persoonlijk is, kun je mij mailen op kirstie.martin@carersnt.asn.au

alvast bedankt!

kirk

• gerrit

Bedoel je soms Jason Mills?

Die weet ik wel te vinden.

G

• Dutch On Line

Maak je geen zorgen

Het komt vaker voor dat JM 3 maanden van de aardbol is verdwenen

Zijn zus wilde een paar jaar geleden hebben dat ik de poliltie belde omdat hij weer niets van zich liet horen

Wij zijn het gewend van hem

Greetz

Ron

Dutch On Line Sydney

www.dutch.net.au

• kirkles

Ik bedoel Jan Maartne, kwam hier een tijd geleden heel veel en noemdezichzelf altijd JM.

• Dutch On Line

Ja en die duikt wel een keer weer op

Kan maanden duren Je hoef in iedergeval geen interpol inteschakelen

Greetz

• kirkles

was ik ook echt niet van plan, maar vind het een beetje aso van hem. Hij had gevraagd of ik een “deal” met hem wilde maken vanwege mijn Australie nationaliteit (zodat hij partner visa kan verkrijgen) en daarheb ik (uiteraard) nee tegen gezegt; sindsdien hoor ik helemaal niets meer van hem. Neemt niet op etc. Ik vind het maar vreemd, ik ken hem nu ook al een jaar of drie maar dit is gewoon raar van hem.

• Dutch On Line

Tja dat is JM

Ik ken hem al van het moment dat hij hier aankwam

Ik ben ook diegene die het busje zo mooi geverft heeft lol

Hij zal denk ik in Holland zitten

Zijn zus heeft ook niets van hem vernomen

We zien wel

Hij is ook erg bezig met de moord zaak van Deventer

Hij komt wel weer een keer boven water

Greetz

Ron