Reisgenoot gezocht

  • Remi

    Geen probleem :)

    Bier zal koud staan, nog iets minder dan 4 weken en dan ga ik er al heen :)

    Gr

    Remi

  • Greetje

    Hoi Ingmar,

    Wil je misschien begin december met mijn dochter vliegen naar Perth? Singapore Airlines? het gaat alleen om een vlucht.

    Mijn dochter vond het vervelend om alleen te reizen.

    Greetje.

  • Maurice

    Wij vliegen 4 januari naar Cairns. Daar blijven we een paar dagen (duiken bij Great Barier Reef), dan gaan we door naar Sydney. Vandaar met auto in 20 dagen naar Adelaide. Vliegen naar Perth dan met Camper naar Broome.

    Mocht je zin hebben kan je stuk met ons mee reizen eventueel.

  • Pieter-Jan

    Hoy Ingmar

    Ik heb ga rond half desember naar Sydney zou leuk zijn als er iemand me die richting uit gaad. 

    Groeten 

    Pieter-Jan

  • Pieter-Jan

    Hoy Ingmar

    Ik heb ga rond half desember naar Sydney zou leuk zijn als er iemand me die richting uit gaad. 

    Groeten 

    Pieter-Jan

  • Stefan

    Anonymous

    Hallo allemaal,

    Ik zit erover na te denken om rond November-December richting Australie - Nieuw Zeeland te gaan?!

    Uiteraard is het leuker om met een stel dan alleen te gaan. Samen genieten en beleven! Wie weet….

    Is er iemand die eventueel interesse heeft om die kant op te gaan met iemand erbij?

    Ik hoor het graag, en overleg is mogelijk, want ik heb nog niks geboekt, ben puur aan het orienteren.

    Gr. Ingmar

    Hallo Ingmar 

    ik zit zelf ook aan te denken die periode voor ongeveer 6-7 weken.

    heb jij al plannen?

    groet Stefan

  • Stefan

    Anonymous

    Hallo allemaal,

    Ik zit erover na te denken om rond November-December richting Australie - Nieuw Zeeland te gaan?!

    Uiteraard is het leuker om met een stel dan alleen te gaan. Samen genieten en beleven! Wie weet….

    Is er iemand die eventueel interesse heeft om die kant op te gaan met iemand erbij?

    Ik hoor het graag, en overleg is mogelijk, want ik heb nog niks geboekt, ben puur aan het orienteren.

    Gr. Ingmar

    hallo Ingmar,

    ik ben zelf ook aan het oriënteren,

    wie weet zou dat iets voor ons samen kunnen zijn

    groeten Stefan