Betrouwbaar reisbureau

• leon

nog even een tip. Er is ook een vakantie beurs van Travelhome op 1-10-2011 en een grote van Wereldcontact in EDE in nobember. Kijk op beide site's. Wij hebben ook een verslag staan op Travel home. http://www.travelhome.nl/reisverslag/perth-cairns/australie . ook staan wij op beide beursen. dus je kunt aktijd langs komen voor vragen.

• leon

het verslag heet in de voetsporen!!was ik vergeten. Volgend jaar gaan we voor de 10x.dus info zat.

• Marjan

hallo Marca

Wij hebben vorig jaar tickets online besteld bij Vliegwinkel.nl, vond 't best wel eng, want we hadden een aanbieding en vlogen voor 895 met Maleysian airlines naar Perth, ook nog eens zeer gunstige vertrektijden! Prima bevallen. Je moet wel ruim van de voren boeken, wij hadden 9mnd vt voren geboekt.

De camper hadden we gehuurd via Australiacampers.nl. Je kunt hen ook altijd mailen als je vragen hebt. Wij waren er erg tevreden over en 't was toen niets duurder als wanneer we rechtstreeks bij Apollo gehuurd hadden.

Heel veel plezier bij de voorbereiding en de reis!B) gr.

• carla

Mijn man en ik zijn samen twee keer via walkabout geweest. Mijn man is alleen ook nog drie keer via walkabout geweest. Dus hier kan je echt goed boeken. En het fijne is dat het op afspraak gaat dus er zitten niet nog meer mensen te wachten.

• daantje77

Ook ik ben zeer tevreden over Walkabout! Je maakt er inderdaad een afspraak, ze nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Ze weten waar ze het over hebben daar ze zelf veel in Australie zijn geweest en de trips hebben gedaan.

Ik heb er met beide reizen veel aan gehad en bij een volgende reis zal ik het zeker weer via Walkabout regelen!

• Marca

Ik heb even gekeken naar australiacampers.com. Er staan heel veel campers en auto's op, maar er is nergens een prijsindicatie te vinden. Dat vind ik wel een beetje jammer.

Als ik zo de website van Walkabout bekijk word ik eigenlijk wel erg enthousiast. We zitten nog na te denken over hoe we, als we er eenmaal zijn, verder moeten. Huren we een camper en zoeken we een mooie route uit of huren we een auto en doen we diezelfde route maar dan in hotelletjes of zo iets. Om de hele vakantie vooruit te plannen zien we toch niet zo zitten. We willen de vrijheid hebben om ergens wat langer te blijven hangen als we nog niet alles gezien/gedaan hebben wat we willen (en ook om eerder verder te reizen als het ons niet zou bevallen).

Maar al met al begint het al een beetje gestalte te krijgen. Ik heb er zin in…..

• Frank

Recent hebben we wederom een 4WD camper geboekt bij Australia Campers. Wij vinden dit een echt ‘no nonsense’ bedrijf, recht door zee rmet goede en vooral ook ongevraagde adviezen. Er is heel veel kennis van het land in huis, ook al omdat men een Australische afdeling heeft. De vorige keer hebben we gereisd van Alice naar Adelaide en heeft men ons uitstekend bijgestaan met een route die uiteindelijk voor 75% via onverharde wegen ging. 't Was een prachtige trip! Elders bleek overduidelijk dat de kennis van deze route erg mager was, simpelweg omdat men op routevragen gewoon geen goed antwoord had. Tja, dan is de keuze snel gemaakt he. Nu gaan we reizen op Tasmanie en tussen Melbourne en Sydney en ook nu aan goede (off road) advisering geen gebrek. En wat Marjan al aangaf, qua prijzen zit het ook wel snor. (tu)

• Marjan

Nog even over Australia campers: ook zelfs nog na de reis heel leuk email contact met ze gehad. Ze waren heel erg geinteresseerd in onze ervaringen en welke route we gereden hadden en wat we de hoogtepunten vonden.

Je kunt op de site een offerte-formulier in vullen, binnen een een paar dagen heb je bericht.

veel su6 met voorbereiding!:)

• Regine

Hallo,

Wij zijn deze zomer met ons gezin naar Australie geweest en hadden alles laten regelen door Barron Travel.

Super, prima camper, goede hotels en ook veel tips gekregen van het reisburo.

Vr gr Regine

• Carlo

Hallo,

Ik heb slechte ervaringen met Australian Holidays. Dit reisbureau heeft m.i. geen toegevoegde waarde. Slecht advies t.a.v. camper (met een kind slapen in een kleine camper zonder airco in de tropen is geen pretje),

geen aansluitende auto bij aankomst op luchthaven Melbourne (deze kon pas de dag erna opgehaald worden, sta je met een kind voor een gesloten deur op een industrieterrein in the middle of nowhere).

In het verleden met Barron veel betere ervaringen gehad, maar deze vonden we te duur met zijn offerte. Uiteindelijk was de goedkoopste met extra kosten t.a.v. aanvullende accomodatie met airco en taxiritten van een kleine 100 km v.v. alsmede telefoonkosten naar Nederland duurkoop. En dan gaan we voorbij aan de nodige frustraties en de totaal niet klantvriendelijke reactie van Australian Holidays. Het heeft ons ook niet verbaasd te horen dat ze op de zwarte lijst van de ANVR staan.

Overigens kun je lokaal heel goed en relatief voordelig binnenlandse vluchten boeken met de kanttekening dat onze ervaring met de beschikbaarheid van internet (Wifi) erg minimaal was. (Is in Azie veel beter geregeld!).

Succes met de voorbereidingen.

M.vr.gr.,

Carlo