gezocht Nico van Dalen uit Melbourne

• gerard eenhuizen

Ik ben op zoek naar Nico van Dalen uit Melbourne getrouwd met Ruth, hij was van beroep offsetdrukker, ik ben hem uit het oog verloren en zou graag weer contact willen, kent iemand deze man? Ik zou graag zijn email ontvangen, wie helpt mij??

Groetjes Gerard Eenhuizen uit Nederland

• Jaap

Hallo Gerard

google op white pages Australie

klik dan op residential vul de naam in en dan australie,je vind dan 4 namen met van Dalen ook met een N

met telefoonnummers en adessen

succes

laat even weten of het gelukt is

Groet

Jaap

• Fred de Buijzer

Hoi Gerard Eenhuizen , ik ben ook op zoek naar Nico , ik was bevriend met hem toen wij nog bij steendrukkerij de Jong en Co werkten, ik werkte bij Hr. Klatten en Hr .Zwart als leerling en Nico

beneden op de offset. Maar ineens was hij naar Nieuw zeeland vertelde zijn Moeder destijds.

heb jij hem misschien al gevonden?

• wim v.d. Ven

Nico van Dalen iseen oom van onze schoonzoon. Als je nog geen gegevens hebt vraag ik hem om contact op te nemen. Nico is kunstschilder en maakt geweldig mooie schilderijen. Je mag mij ook bellen 073 5213178 Rosmalen. Groetjes

• Fred de Buijzer

Geachte heer v.d. Ven,

Is dit de Nico van Dalen die in Hilversum woonde aan de Struvestraat?

ik zou graag wat van hem horen .als ik dit geweten had dan had ik hem zeker bezocht ,ik was een paar jaar geleden in Australie.

vr groet Fred de Buijzer

fdebuijzer@gmail.com

• Angie

Hallo oom Gerard, Nico is niet getrouwd met Ruth, heeft niet voor bijna 30 jaar, hij is geen printer meer, Hij leeft door hemzelf en is blij nu. Heeft geen contact met de vader, niet voor een lange tijd, hij wil het op die manier.

Angie