Tickets

• Bopa

Hallo,

Als het effe kan willen wij dit jaar familie in Cairns bezoeken, vertrek 28 aug, terug op 24 sept.

Is € 2360 een redelijke prijs voor een vlucht met Cathy?

Groet,

Bopa

• Jaap

Bopa

ik neem aan aan dat dat bedrag voor 2 personen is?

willen jullie rechtstreeks naar Cairns, en verblijven jullie daar de hele tijd?

je kan ook bestemming Cairns en terug vliegen vanuit Sydney of Melbourne

ik ben een maand weer terug ook met Cathy,niet slecht maar minder beenruimte als een paar jaar geleden, als ik weer zou gaan kies ik toch weer voor Singapore Airline dat is echt top wel mischien wat duurder

groet

Jaap

• Bopa

Dank voor je reactie Jaap.

Ja, dat is de prijs voor 2 pers.

We verblijven inderdaad bij familie in Cairns en bekijken nu de mogelijkheid om ook familie in Brisbane te bezoeken.

Groet,

Bopa

• Jaap

Hallo Bopa

is jullie plan om een auto te huren? of vliegen naar Cairn,s? de afstand van Cairns naar Brisbane is circa 1700 km

jullie gaan nog wel op de goede tijd november begint al weer vochtig te worden

om tijd te sparen kan je evt vliegen Brisbane

succes

Jaap

• Bopa

Hoi Jaap,

Wij hebben familie in Cairns wonen en daar willen we als eerste naar toe.

We gaan af en toe met de familie op stap in hun auto.

Voor de dagen dat we zelf op pad gaan huren we een auto.

Of we met een huurauto naar Brisbane rijden weet ik nog niet.

Is zo´n 2500 km (inderdaad 1700 km als je rechtstreeks gaat) en duurt wel een paar dagen. (als je ook nog wat wil zien)

De laatste 300-400 km schijnt niet veel aan te zijn, links en rechts van de weg suikerrietplanteges.

Een optie is om van Cairns naar Brisbane te vliegen. Dat kost volgens mij +/- € 100,-

Nog genoeg huiswerk te doen voordat het aug/sep is.

Gr Bopa

• Elly

Hoi Jaap ,

lees net dat het in Cairns / Brisbane in November vochtig begint te worden ! Wat is volgens jou beste reistijd voor Melbourne naar Cairns ? Ik dacht Dec tot Februari ??? We willen zo langs kust en stukje binnenland aandoen

• -+Henk+-

Het natte seizoen in het noorden (vanaf de Sunshine Coast ongeveer) duurt van (half) november tot eind april- begin mei. Vooral eind januari tot maart kan het erg regenen en zijn er ook hurricanes mogelijk - vooral boven Townsville.

Je kunt in Dec - Febr. het beste in het zuiden blijven (onder Brisbane)

Als je al in die tijd wilt reizen begin dan in Carins en zak af in plaats van omgekeerd.