huur camper

• Vincent (australie)

Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen met JetStar. Mijn ervaringen waren goed en net als Henk heb ik heel wat keren met JetStar gevlogen. Geef wel toe dat ik Virgin leuker vindt en mijn persoonlijke voorkeur heeft.

Wat ik niet begrijp is dat Nederlandse reisbureaus aanbieden om de laatste stukje van je reis van bijv. Singapore naar Sydney met JetStar te boeken. Je zit bijna een dag in die vliegende bus dan mag je jezelf toch wel een beetje kietelen met wat luxe. Ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar het lijkt mij dat het prijsverschil niet super groot is.

(ga proberen dit onderwerp te splitsen, hoop dat het lukt)

• Hans

Ook wij hebben prettige ervaringen met Jetstar, volgens mij een dochtermaatschappij van Qantas.

Niet alleen binnen Australie maar ook o.a. van Singapore naar Perth en van Denpasar naar Cairns (zelf online geboekt wat heel eenvoudig was om te doen).

Prima maatschappij met een jonge vloot. Je kan vrij laat inchecken bij een binnenlandse vlucht in Oz. Als je bijtijds boekt kan je heel betaalbaar vliegen.

• leon

Wij hadden een binnenlandse vlucht van darwin naar Brisbane. de vlucht was s'morgens om 06.40 .om 21.15 belde onze agent dat jetstar de vlucht verplaats had naar een dag later. het excusse was een tech probleem. later hoorden wij van gasten in het hotel( rydes) een veel voorkomet probleem als het toestel niet vol zit. daar sta je dan extra hotel kosten de auto huur in bribaen en je afspraak naar de knoppen. vergoeding!! 50 dollar onze kosten 450 dollar!!

• leon

o,ja die 50doaler hebben wij niets aan, want dat is een voucher evt voor volgende vlucht binnen een half jaar!! waardeloos bedrif dus voor een vakantieganger .

• leon

nee de grote afstanden zijn met andere maatschappijen gedaan. alleen de binnenlaatste vlucht.maar, doen we nooit meer want nu incl alle extra kosten( die me niet vergoed krijgen) waren we goedkoper uit geweest.je krijgt nog geen excuses van hun.gewoon een soort easyjet

• Alice

Hoi.als ex aussie meermaals terug geweest naar Au.

We boeken gewoon via Tomas Cook reizen deze zoeken alles uit.Zijn een paar x met Appollo campers er op uit getrokken maar merk steeds vaker dat de campers vaak makementen hebben (ontbrekende onderdelen bijv.een lang genoeg water slang voor het bij vullen vd water tank.)Slechte camping stoelen.enz.Als deze kapot gaat kan je een nieuwe kopen kassabon bewaren en bij inleveren vd camper deze over dragen.Het geld krijg je niet contant terug maar wordt via je credit card terug geboekt.(kregen dit naar enkele weken pas terug nadat we aangegeven hadden aan Tomas Cook dat het niet terug geboekt was)..Je moet wel een credit card hebben want de camper verhuur bedrijven maken een schan hiervan inverband met borg enz.Verder was alles perfect geregeld door Tomas Cook.Tours kan je het beste daar boeken..Aanrader Green Island bij Cains (snorkelen) wel goede zonnebrand gebruiken je ben zo verbrand zonder dat je het merkt .Mocht je meer willen weten mail gerust.

Have a great time down under cheers Alice

0