Laundry in Fremantle

• Diana Bloemen

Hallo allemaal,

dit jaar eindigen wij onze 5-weekse trip een paar dagen in Freemantle en wel in het Esplanade Hotel. Weet iemand of hier in de buurt een laundry is? Op internet wordt ik er niet echt wijs uit….

Alvast bedankt!

• Vincent

Als je zoekt in http://www.google.com.au dan vindt je 2 laudrettes in Fremantle, niet echt in de buurt van het hotel (ongeveer 2 a 3 km richting het noorden maar nog wel in het centrum.

Als je in Fremantle bent niet vergeten om naar Little Creatures te gaan. Heerlijk eten en lekker bier uit eigen brouwerij.

• Diana Bloemen

Hahaha, die stond al genoterrd, maar alsnog bedankt voor de tip! Nog 190 nachtjes slapen…. :D

• Peter W

> Esplanade Hotel. Weet iemand of hier in de buurt een laundry is?

Wat is er mis met de standaard hotel facilities?

-Six day laundry and dry cleaning service (excluding public holidays)

-Guest laundry

Wij keken tevoren niet eens meer of er een guest laundry was: die was er altijd! (Nou ja, minus 1 of 2 keer dan)

• jaap

Diana

inderdaad wat Peter schrijft, lekker dichtbij in het hotel

je kreeg al een tip van Vincent waar je lekker kan eten

maar ga vooral ook even naar het Maritime museum en museum

je kan daar nog een gedeelte van de Batavia zien onv van 16 50, verder denk je dat in een bent afbeeldingen van oude Nederlandse schepen, , schilderijen enz, ook Nederlandse munten van die tijd, van de Batavia de kapiteins cabin, er leuk om te zien google maar eens

groet

Jaap

• Diana Bloemen

Peter en Jaap,

sorry voor de late reactie, waren er 14 dagen tussenuit, op zoek naar een beetje zon… :D

In ieder geval bedankt voor jullie tips/reacties!

@ Peter,

normaliter laten wij in de accommodaties zelf nooit de was doen; (4-7 euri per shirt vind ik toch wel een beetje té…), vandaar mijn vraag over de laundry, omdat dat onze eindbestemming is.

• Peter W

>normaliter laten wij in de accommodaties zelf nooit de was doen;

In een Guest laundry doe je zelf de was. Je betaalt een paar AUD (zeg 4) voor het gebruik van de wasmachine en weer 4 voor de centrifuge. Practisch elk OZ hotel heeft zo'n ruimte.