Hoi Allemaal
Einde van dit jaar 27 december vertrekken wij richting Australie. Om eerst een paar dagen in Perth te verblijven en om dan 1 of 2 Januari van Perth Naar Cairns te vliegen.
Bedoeling is dat we dan 3 weken hebben om af te zakken naar Sydney.
Nu willen we heel graag eerst naar Daintry NP.
Andere zaken die we op de agenda hebben zijn blue mountains, Fraser Island en misschien Kepple Islands.Verder de nodige steden zoals Brisbane, Rockhamton etc
Nu vroeg ik me af hoe de rij condities zijn voor als we eerst vanaf Cairns naar Daintree gaan.Ip zag ik dat de weg verhard zou moeten zijn. Is een midden klasse auto dan voldoende of heb je dan meer aan een 4WD? Iemand dan ook nog verhuur suggesties?
We gaan met nog een reisgezelschap reizen en zij willen vanaf Cairns met name de Kustlijn strak volgen. Terwijl als je wat afwijkt hiervan ook veel moois kan zien lijkt ons.
Ik kan vanaf de meeste kaarten nu niet echt ontdekken wat nu verharde wegen zijn en wat zand zou zijn. Misschien iemand ook suggesties hierin welke we dan zouden moeten hebben.
Dat andere reisgezelschap heeft het er niet zo op om van die kust af te wijken….is dat terecht? Of is dit wel veilig? Lijkt ons van wel namelijk.
Hoplijk hebben jullie nog goede ideeen suggesties en of opmerkingen.
Alvast bedankt!