Hallo Enrico,
Wij zijn eind 2011 met een 3 jarige en een 6 mnd oude baby naar Australie geweest.
We begonnen in Brisbane en eindigen in Adelaide. Opzich was het goed te doen maar het beperkt je wel!
Maar ik denk dat het met ze drieën beter te doen is. We zijn niet naar withsundays geweest maar wel naar naar Frase Isl.
En dat is goed te doen met een een 3 jarige.
Gedoken heb ik dit keer niet, maar 10 jaar geleden wel, ben toen met zo'n 4 daagse trip mee gegaan, weet niet of het mag maar denk het wel alleen betaal je wel voor zijn slaapplek. Maar zou niet samen tegelijk met me partner duiken, zou je partner bij je kind aan boord houden als je duikt. Zo' n 3 of 4 daagse trip is wel eenaanrader, ga je ver van de kust, in tegenstelling tot een dag trip, vond de duiken van een dagtrip niet bijzonder. Maar dat ligt eraan hoe verwent je bent kwa duiken!
Aanrader? Gewoon gaan, neem wat afleiding voor hem mee in het vliegtuig en boek op tijd altijd een hoop aanbiedingen met Malaysian airlines. Huur een camper en slenter van camping naar camping en als het die kleine het ergens naar ze zin heeft, blijf je lekker een paar dagen.
Mocht je rond oud en nieuw in Sydney verblijven boek op tijd een slaapplek!!!
Land cove caravanpark vond ik de beste optie voor Sydney.
En mocht je nog vragen stel ze gerust.
Groeten, Fadol