Oktober 2013 naar Perth

• Lieke S.

Hee Allemaal,

Mijn naam is Lieke ik ben 18 jaar en als ik vertrek naar Australië ben ik 19 jaar oud.

Ook ik heb de grootste avontuurlijke plannen! In oktober 2013 vertrek ik naar Australië. Hier gaat mijn backpack reis beginnen. In Perth is de bedoeling om zo'n 3,5 a 4 maanden te gaan werken om vervolgens door te gaan naar Adelaide, Melbourne en daarna Sydney. In totaal ben ik van plan zo'n 7,5 maand in Australië te verblijven!

Ik ga in mijn eentje en ben dus benieuwd of er nu ook al mensen zijn die ook richting Perth gaan rond oktober of later. Ik kan altijd nog wel een reismaatje gebruiken :)!

Al zeg ik wel dat ik van Adelaide naar Melbourne en Sydney ga dit kan natuurlijk ook nog deels veranderen! Het ligt er gewoon aan met wie ik reis en wat dan samen onze plannen zijn!

Mocht er iemand de soortgelijke plannen hebben dan zou ik het leuk vinden om iets te horen!(tu)

Groetjes, B)

• Rick

Hey Lieke,

Alvast veel plezier in Perth. Wij wonen hier nu bijna een jaar (noordelijke gedeelte van Perth).

Een tip om werk te vinden: op Facebook zijn veel lokale ‘suburb groepen’ waar ze vaak een jobs gedeelte hebben. Hier wordt regelmatig iets geplaatst als ‘er hing een briefje met werknemers gezocht bij de coles’. Misschien heb je er niks aan en misschien kan het je helpen :)

• jaap

Hoi Lieke

je hebt nog niet veel reacties,

waarschijnelijk overnacht je in hostels,neem niet de

ik weet wel een paar redelijke geprijsde hotels!

in de hostels maak je erg gauw contact met de anderen.

stel je vraag ook eens op

Wereldwijzer Reisforums ,daar worden veel vragen van je heel goed beantwoord

succes

Jaap

• Marcel

Ha Lieke,

Kijk ook eens op een site zoals deze http://www.australianbackpackers.nl/ (er zijn meer site zoals dit)

Tip van Jaap over hostel is zeker waar. Verder kan je hier ook vaak informatie over beschikbare banen vinden.

Succes en vooral veel plezier!

Mvg,

Marcel

• Pjer

Hoi!

Ik heb als tip:

Ga naar de Billabong backpackerresort en vraag of je daar mag werken voor kost en inwoning! Er weken daar veel Nederlanders.

Ik heb hier zelf een paar jaar gewerkt.

Mail me anders even als je nog andere vragen hebt! (muurbloempjes@live.nl)

groetjes!