Ik ben nog wat aan het puzzelen hoe wij eind februari op onze camperreis door Australië van de Grampians (Halls Gap) naar de Blue Mountains (Katooma) gaan rijden.
Ik heb wat opties, maar wellicht heeft iemand een tip voor ons.
Hallo Henk,
We reizen via Melbourne met camper eerst langs Great Ocean Road (o.m. Otway NP).
Vandaar reizen we richting Grampians. Vandaar willen we uiteindelijk weer in Blue Mountains komen, via Snowy Mountains en Canberra. We puzzelen nog even over het stuk daartussen. We hebben daar wel een dag of drie voor (flexibel programma). Ons uiteindelijke doel is Cairns.
Via Ballarat (“Souvereign Hill” goudzoekers museum) en Bendigo naar Albury en dan via de B400 naar Khancoban - dan naar het zuiden en Thredbo en via Jyndabyne naar Canberra. Van Canberra via de Hume Highway naar Camden en dan via de Northern Road richting Penrith en de Blue Mountains. Dat is een mooiere route dan via Albury, Wagga Wagga en Cowra.Allemaal goed te doen.
Alleen moet je voor het Mount Kosciuszko Nat. Park een toegangs fee betalen.
De route die ik aangeef heb ik zelf - zei het bij verschillende gelegenheden - gereden en is goed te doen. Ik vind het een mooie route. door een van de meest bergachtige delen van Oz. (Er zijn geen echte “Bergen” in Australie… )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?