Wie maakt mij enthousiast en heeft antwoord op mijn vragen??
Jarenlang(20-30 jaar.Ik ben 60) stond Australië bovenaan mijn verlanglijstje, maar nu ik eindelijk de kans krijg weet ik het niet zo goed. Ik word maar niet enthousiast. Natuurlijk zie ik veel mooie foto’s en lees ik enthousiaste verhalen maar als ik naar het prijskaartje kijk wat daar aan hangt twijfel ik enorm.De bedoeling is in november 2014, 4 weken naar de Austalie te gaan met als uitgangspunt Brisbane omdat we daar op familie bezoek gaan. Brisbane is niet per definitie het start of eindpunt maar moet wel in het programma zitten.
Ik heb al begrepen dat we dan beter van Noord naar Zuid kunnen gaan, maar ik vraag me af of we niet toch iets van de westkust kunnen meenemen en dan via een binnenlandse vlucht naar de oostkust.
Wat ik graag wil weten:
hoe zit het met het levensonderhoud . Ik hoor niet anders dan dat Australie zo duur is.
Behalve de hostels die uitgesloten zijn, kun je natuurlijk een camper huren maar hoe zit het met hotels. B&B misschien of andere mogelijk heden. Het hoeft niet luxe te zijn als het maar een eigen slaapplek is. Benzine is niet al te prijzig begrijp ik maar hoe zit het bijvoorbeeld met de camping kosten.
Wat is een mooie route . We houden van woestijn, willen wel snorkelen, leuke dorpjes zien en natuurlijk veel natuur met koala’s en kangoeroes.
Ik hoor het graag.
Grt. Marg