Hoi Louise
daar ben ik weer.
18 dec Sydney 3 dagen is erg krap, aller eerst hebben jullie al een slaapplaats [erg druk zeker een week later
voor Sydney geef ik maar een paar tips ,vanwege de tijd
allereerst de Blue Mountains, is toch wel een dagtrip
je moet echt zien de Queen Victoria Building [google maar even en je bent verkocht
verder het Opera gebouw, Darling Harbour, en de Rocks daar kwamen de eerste mensen uit Europa aan de oude pak huisen zijn nu verbouwd tot leuk restaurantjes
ja en dan naar Melbourne, circa 900 km, de kust is inderdaad mooier, Canberra dat is ook weer persoonlijk, ik ben er 2 keer geweest een keer met een bus vanuit Sydney, een uurtje of 4 en een keer gevlogen, even bekenden daar gedag zeggen!
anders had ik er niet naar toe gegaan!, veel mensen gaan naar het Parlement gebouw, wel mooie natuur, maar ja ik zelf ben 40% natuur en 60% steden
dan Adelaide jullie kunnen het beste naar de Barossa Valley daar had Willv ook al iets over gezegd, misschien georganiseerd ongv 60 km
er zijn zo,n 500 Wineries in de omgeving! er is ook een grote Food Market in Adelaide ,lekker ontbijten
Willv noemde ook Glenelg zou ik zeker doen, met treintje onv 20 min allen ze noemde Zantvoort maar Glenelg is 10 keer mooier en gezelliger
Kangeroo Island trekt mij niet zo ,wel erg mooie natuur, veerpont is aan de dure kant voor een dag kiezen
een paar jaar geleden had ik geboekt voor Kangeroo Island ging de veerboot niet ,wegens slecht weer
leuk dat bezoek aan Hobart in die dagen kan je aardig wat zien.
ik weet niet of jullie in Hobart nog tijd hebben anders zeker een bezoek brengen aan Salamanca Market
kan je niet rechtstreeks van Hobart naar Adelaide vliegen???????????? ik vlieg vaak met binnenlandse vluchten ,om tijd te sparen [Virgin Australia, google maar eens kan je de prijzen zien!
O ja de winerie niet ver van Melbourne Hunter Vally, georganiseerd bezoek je er 3 plus nog andere dorpjes
met welke maatschappij vliegen jullie eigenlijk?
en ja ik ga ook weer dit jaar ,ik begin in Cairns
ik hoor wel of er nog vragen zijn
Vr.Gr
Jaap