georganiseerde reis australie

  • nel

    Wie heeft ervaring met de reizen van Djoser naar Australie. Wij zijn van plan deze rondreis te maken in de periode oktober/november en daarna te verlegen met 3 weken om langs de oostkust te trekken.

  • Jan

    Heb wel ervaring gehad met Djoser in Afrika. Daar hadden ze het voor het eerst uitbesteed. Toen werd er rondgereisd in bussen die rijp voor de sloop waren. Andere groepen van Djoser hadden toen dezelfde problemen. Dan zit je regelmatig vast met panne. Van het geld voor de catering bleef maar weinig over. Dus dat liet ook te wensen over.

    Had wel het idee dat het hun ook tegengevallen was want ze kwamen wel over de brug met een vergoeding.

  • Vincent

    Een paar jaar geleden maaktje Djoser nog gebruik van de tourleiders en bussen van Wayward tours.

    Veel van de Djoser trips volgen ook die routes, Wayward heeft een zeer goede reputatie en de tourleiders/gidse/chauffeurs zijn erg kundig en behulpzaam.

    Of Djoser nog steeds gebruik maakt van Wayward weet ik niet.

  • Mick

    Hallo Nel,

    Ik heb in maart 2006 met Djoser de Australië-reis gemaakt en inderdaad maakte ze toen nog steeds gebruik van Wayward-tours. Was goed geregeld. Ik heb net een rondreis met Djoser door Nieuw Zeeland gemaakt en een vrouw in onze groep kwam rechtstreeks uit Australië waar ze net de Djoserreis door Australië had gemaakt en was daar zeer over te spreken. Ook zij reisde met Wayward. De hotels zijn schoon, soms heb je een lodge met een keuken enz. Alleen in Darwin zaten we in een backpackershotel en waren de kamers klein maar meestal gebruikte we de kamer alleen maar om te slapen en te douchen. Verder is Wayward een goede reisorganisatie.

    Veel plezier alvast Mick

  • ien

    heb goede ervaring met djoser in nepal en india,, goede bussen en erg goed eten

  • Mick

    Hoi Nel,

    Heb nog even het internetadres van Wayward voor je opgezocht.

    http://www.waywardbus.com.au/

    De bussen die ze hebben zijn trouwens ook goed en zijn allemaal voorzien van airco, een must overigens. En de service is ook goed. Onze bus ging vorig jaar vlak voor Cooper Pedy kapot maar de chauffeur (Glen) had al een idee dat het niet goed ging met de bus en had al voor hulp geregeld voor het geval dat. Dus toen hij inderdaad ook kapot ging was de hulp er met een half uur en om 1 uur 's-nachts kwam iemand nog even een nieuwe bus vanuit Alice Springs brengen zodat we de volgende dag gewoon weer verder konden. Perfect geregeld door Wayward en de chauffeur.

    Groeten Mick

  • Ron

    8 jaar geleden deze reis met djoser gedaan en ik zou deze reis aan iedereen

    aanraden. (tenminste toen was het goed, ook met wayward)

    vooral het kampeer gedeelte van de trip (ik weet alleen niet of ze dat nu nog doen)

    was erg goed. Maar we hadden dan ook een leuke groep, toen nog nederlandse

    reisleidster en 3 geweldige chauffeurs.

    succes!

  • nel

    Hoi Ron,

    Bedankt voor je reactie. Mag ik ook weten welke periode jij daar was. Wij zijn van plan in november in het noorden te zijn maar horen van iedereen dat het dan erg nat is daar.

    Groeten Nel

  • Ron

    Nel,

    Dat was in september/oktober en in Darwin was het erg heet en vochtig!

    Ron

  • karin

    Hallo Nel,

    Ben afgelopen november ook met Djoser naar Australië geweest en is me goed bevallen. Veel logeer je in nette eenvoudige hotels en een aantal dagen ga je kamperen. Het is niet altijd even comfortabel, maar zeer de moeite waard. Je reist veel, maakt lange dagen, maar in zo´n land heb je geen keuze als je “alles” wilt zien. Het gaat tenslotte om de beleving van het land en dat lukt met deze reis zeker. wens je veel plezier daar!